/Files/images/77.gif
Заклад дошкільної освіти
№1 «Гвоздичка» Вознесенської міської ради відкрився у 1962 р.

(раніше знаходився за адресою - вул.Шевченко,4,який розпочав свою діяльність у 1948 році)

Розташований у мальовничому центрі міста, адже навколо нього чудові парки, зелені сквери,барвисті квіти.

Керівництво постійно піклувалось про відповідальне,турботливе ставлення працівників закладу до дітей,про забезпечення належного рівня освітньої роботи з дітьми,створення гарного мікроклімату в колективі.

Зараз у ЗДО функціонує 4 групи: одна група раннього віку, три – дошкільного віку. В закладі дошкільної освіти працює дружний,злагоджений колектив у кількості 25 працівників, з них – 9 педагогів,які здійснюють освітній процес:
директор,
вихователі, вихователь-методист, музичний керівник, інструктор з фізкультури, асистент вихователя( в інклюзивній групі)

Мова освітнього процесу - українська.

Освітній процес в закладі відбувається на безоплатній основі


Очолює заклад творчий, ініціативний педагог – Владова Ірина Вікторівна

/Files/images/pn1.jpg

Вихователі в постійному пошуку шляхів оновлення,вдосконалення педагогічного процесу. В своїй роботі керуються вимогами Базового компоненту дошкільної освіти - державного стандарту, зміст якого передбачає гармонійний та різнобічний розвиток дошкільника, Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина".В садочку створені всі умови для цілісного розвитку дитини,реалізації її природного потенціалу. Це дає змогу підтримувати позитивний настрій малят, організовувати заняття та ігри, формувати художній смак. Власними руками вихователі створюють атмосферу творчості і натхнення у групах.

Також в закладі оснащена музично-спортивна зала, методичний та медичний кабінети.За допомогою батьків колектив працює над зміцненням та модернізацією матеріально-технічної бази.

/Files/images/pn3.jpg

Пріоритетними напрямками роботи дошкільного закладу є:
- Формування компетентності дитини у всіх сферах життєдіяльності, визначених Базовою програмою;
- розвиток комунікативних здібностей,виховання культури поведінки;
- формування у дітей основ життєвої позиції - як системи ціннісних ставлень до природи ,до людей, які поряд та до самих себе, різних форм активності(фізичної, емоційної, соціально – моральної, пізнавальної, мовленнєвої, художньої, креативної)

Педагоги майстерно володіють як традиційними методиками,так і впроваджують інноваційні технології,а саме:авторські системи М.Монтесорі, Т.Поніманської, В.Сухомлинського,Н.Гавриш, С.Якименко, К.Крутій та ін.

Дошкільне дитинство -

особливий,значущий час проживання особистості. Уцьому віці важливий для розвитку чи не кожен день,адже ми розуміємо,якими високими є щільність та інтенсивність дитячого життя . Спілкування з вихованцями на засадах партнерства,повага до дітей,віра в їх можливості - запорука успішного виховання дошкільнят.

/Files/images/7100.gif

Кiлькiсть переглядiв: 898