Інтегроване заняття в 2 – ій молодшій групі на тему:

«Весняний вернісаж»

Мета: Створити для дітей ігрову ситуацію, заохочуючи дітей застосовувати у грі предмети-замінники, зокрема рукавички-тваринки.

Вправляти дітей у виразному виконанні віршів та приказок, застосовуючи силу голосу. Вчити відповідати на запитання вихователя.

Формувати навички культури мовлення: говорити спокійним, лагідним тоном, звертатись до співрозмовника. Вчити дітей будувати діалог на запропоновану тему. Створити умови для спілкування дітей з дорослим шляхом організації різних видів спільної діяльності.

Шляхом прикладання вчити дітей створювати з частин ціле та орієнтуватись у просторі. Уточнити знання назв площинних геометричних фігур та визначення їх положення.

Вміти назвати пору року, зокрема, весну, та її ознаки.

Вчити дітей вмінню відтворювати цю пору року в художній праці, засобом створення картини з різноманітних матеріалів (кольорових ниток, піску, серветок, паперу, круп та штучних предметів).

Формувати вміння дітей працювати з різними матеріалами, поєднуючи їх у спільну композицію.

Продовжувати навчати дітей таким прийомам, як посипання, притискання, з’єднування частин.

Збагачувати враження дітей від спільної художньої праці, поєднаної з поетичним словом та ігровою діяльністю.

Розвивати емоційну чутливість дітей, здатність захоплюватись, радіти.

Розвивати інтерес до приладдя та матеріалів, що будуть використовуватись на занятті.

Матеріал: Рукавички-тваринки, пазли до гри «Склади весняний килимок», кольорові нитки, кольоровий пісок, крупа, серветки, штучні квіти, паперові кораблик та пташки – до картини «Весна прийшла», будинок для тварин.

Хід заняття:

Вихователь: - Діти, сьогодні у нас буде не просто заняття, а заняття-гра.

Ви любите гратись? (Відповіді дітей).

- Але не тільки ви, маленькі діти, любите гратись. Дуже люблять гратись і маленькі лісові мешканці.

Тож я пропоную вам на деякий час уявити, що ви – це лісові мешканці.

А щоб вам було зручніше це уявити, я приготувала для вас ось такі рукавички. Рукавички-тваринки. Ось беріть собі ті рукавички, яким би звірятком ви хотіли б себе уявити. (Діти обирають собі рукавички і називають їх).

Вихователь: - А які це тваринки, діти, свійські чи дикі?

- Чому? (Відповіді дітей).

Вихователь: - Хто знає віршики про цих тварин? (Діти декламують вірші).

1.Я маленький, я вухатий,

сірий, білий, волохатий.

Я стрибаю, я тікаю,

дуже куций хвостик маю. (Заєць)

2.В темнім лісі проживаю,

довгий хвіст пухнастий маю.

І на місці не сидиться,

бо зовуть мене – лисиця.

3.Я руденьку шубку маю,

по гілкам завжди стрибаю.

Хоч сама мала на зріст,

та великий маю хвіст. (Білка)

4.В теплій шубі я лежу,

Цілу зиму міцно сплю,

а пробуджуся від сну –

зустрічать буду весну. (Ведмідь)

5.Ходжу хмуро між дубами,

хижо клацаю зубами.

Причаївся я, примовк,

грізний звір я – сірий вовк.

Вихователь: - Молодці, діти, як багато віршиків ви знаєте про тварин.

А яка зараз пора року ви знаєте? Які ознаки весни ви знаєте? (Відповіді дітей)

Вихователь: - А які ви знаєте приказки про весну?

Приказки: 1. «Сонце гріє, сонце сяє – вся природа оживає».

2. «Весна ледачого не любить».

Вихователь: - Вірно, весна ледачих не любить.

Тож давайте пограємо в гру, яка називається «Склади весняний килимок».

Ігрове завдання: скласти з розрізнених частин ціле. (Діти виконують завдання).

Вихователь: - Гарні у вас вийшли килимки. Вони, як сама весна, радісні та веселі. Усі мешканці лісу теж радіють приходу весни. Покажемо, як маленький хом’ячок радіє весні?

Фізхвилинка: «Хом’ячок»

Хомка, хомка, хом’ячок,

покажи нам свій бочок.

Хомка рано прокидається,

і швиденько умивається.

Підмітає свою хатку,

і виходить на зарядку:

раз, два, три, чотири, п’ять –

Хомка сильним хоче стать.

Вихователь: Всі звірята і діточки хочуть вирости і бути сильними. Ви ще казали в приказці про весну, що вона не любить ледачих. От давайте і ми з вами трішки попрацюємо, а звірятка відпочинуть. Пропоную вам створити картину «Весна прийшла».

Вихователь: - Для цього нам потрібні будуть різні матеріали. Але спочатку розглянемо: що ви бачите на нашій майбутній картині. (Діти розглядають ватман на якому намальовані силуети дерев, річки, хмар, сонця).

Колективна ручна праця з використанням кольорових ниток, піску, серветок.

Вихователь: - Вам сподобалось працювати? Картина вийшла надзвичайно гарна. Ми повісимо її в нашій груповій кімнаті на згадку про лісових мешканців, які теж так радіють весні, теплу, як і ми з вами. А лісових тваринок ми розмістимо в їх будиночку.

Дид.гра «Хто де живе?» (Посели тваринку)

-Діти називають геометричні фігури – це квартирки тваринок та де вони знаходяться, в будинку – вгорі, внизу, збоку.

Вихователь: -А ви, дітки, будете приходити до звіряток в гості і гратися з ними, коли забажаєте.

Кiлькiсть переглядiв: 6228