• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка музкерівника

Музичні віршовані вправи з масажним м’ячиком-су-джок

Східні технології оздоровлення організму, зокрема терапія су джок( із кор.. «су» - долонька, «джок» - стопа) наразі неабияк популярні в Україні. У видозміненому вигляді цю здоров’язбережувальну технологію можна застосувати і в закладі дошкільної освіти. Один із різновидів су джок – масаж резиновими м’ячиками із «голочками». Су-джок підвищує захисні сили дитячого організму, фізичну й розумову працездатність, активізує психічні процеси, стимулює розвиток мовлення, розвиває дрібну моторику рук.

Су джок – метод рефлексотерапії. Він не має обмежень і протипоказань, до того ж поліпшує настрій. Адаптований метод для музичних занять- провести для дітей самомасаж з м’ячиками су джок у супроводі ритмічних віршів та музики. Фонову музику музичний керівник може дібрати на свій смак – класичну, етнічну або навіть просто звуки природи. Крім того такі вправи розвивають навички ритмодекламації, музичний слух, почуття ритму.

Приклад:

Я веселий їжачок ( піднімають праву руку з м’ячиком в долоні)

Маю безліч колючок

Подивись, який чудовий ( піднімають ліву руку)

Грати з друзями готовий

Зліва є така стежинка ( котять м’ячик по лівій руці від пальців до плеча)

Там росте лиш горобинка

А праворуч цілий шлях ( так само по правій руці)

Пробігає по полях

Я ліворуч покочуся ( котять по лівій руці від пальців до плеча)

Я праворуч покочуся ( так само по правій)

На галявці опинюся ( беруть м’ячик обома долоньками)

Стрінуть друзі, мов сім’я ( підіймають угору)

Усміхнусь їм: «Ось і я»

«Барви рідної Землі»

( конспект заняття-розваги у старшій групі)

Мета: Продовжувати розвивати у дітей основні музичні здібності: ритмічний та звуковисотний слух , музичну пам’ять, музичне мислення. Розширювати їхній світогляд, мистецьку обізнаність шляхом знайомства з класичною,народною та сучасною українською музикою. Вчити виразно виконувати пісні, відображаючи голосом характер музики, сприяти формуванню навичок виконання танцювальних рухів. Формувати уміння грати ритмічно на дитячих музичних інструментах, відповідно до характеру музичного твору. Виховувати естетичний смак,інтерес до музичної діяльності та музикування, до надбань національної та світової культури.

Обладнання: музичні інструменти, штучні гілочки калини,мультимедійна презентація, різнокольорові стрічки.

Технічні засоби:мультимедійний екран, ноутбук, музичний центр

Діти заходять під вступ пісні «Привітальна»( на мел. пісні Наталії Май), стають у шаховому порядку обличчям до гостей .

Пісня «Привітальна»

Муз.кер. Нині осінь нас чарує

неповторна, чарівна

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона

Тож пропоную вам малята

Про край наш рідний більш дізнатись

Поринути у світ краси

Зібрати фарби чарівні

Дит. Чому наш світ казковий

Весь різнокольоровий

І де ці кольори живуть

Звідкіль красу свою беруть?

Муз.кер. Це – палітра феєрична( слайд)

Коли зберуться фарби звичні

Усі докупи – ось тоді

Народжуються кольори

Лише поглянь на небо – там сонце золоте(слайд)

Дарує жовтий колір

Навкруг усе цвіте

Дит. Жовтий – це стигла, шовкова пшениця

І золотава хрумка паляниця

Жовта кульбабка, квітковий пилок

З соняхів в полі густий килимок

Жовтий – це щедрий, багатий врожай

Що сповна дарує нам рідний наш край

Пісня « Буде коровай»

Муз.кер. Давайте ще пофантазуємо

І новий колір намалюємо

( на слайді зображення червоної калини)

Дит. Колір червоний – це колір калини

Наче гарненька, рум’яна дівчина

Вона добре серденько має

Та від хвороб захищає

Дит. Калинонька вогниста,

Подаруй своє намисто.

І з тобою ми охоче

Гарний поведем таночок.

Танок з калиною

Калиноньки танцювали

Частинку сердечка усім дарували

а якщо до червоного додати жовтий шматочок

Вийде у нас оранжевий листочок (слайд)

Дит. Колір оранжевий – для талановитих

Скільки професій – усіх не злічити

Та є особливі – артист, музикант

Для цього потрібен звичайно талант

Давайте ми з вами пригадаємо видатного талановитого українського композитора, з творчістю якого вже знайомились( на слайді з’являється портрет українського композитора – М.В.Лисенка)Діти називають його прізвище,ім’я.

Муз.кер. Пропоную розповісти про композитора за допомогою цікавих зображень(прийом мнемотехніки)

Що ж, давайте створимо оркестр і виконаємо мелодії пісень, які написав Микола Лисенко для дитячої опери «Коза-Дереза». Пригадаємо її головних героїв( діти називають) і доберемо відповідні музичні інструменти

Оркестр( дівчатка виконують мелодію пісні Кози, хлопчики-пісню Рака-Неборака)

М.к. Микола Лисенко цікавився українськими народними піснями. А хто написав ці народні пісні?

Діти: Народ

М.к. Так. Вони прості,веселі, жартівливі. Ми знаємо теж веселу народну пісню

Пісня «Ой,дини, дини»

Танок парний

М.к. Я вам бажаю,діти, щоб ви теж були творчими і талановитими.

А зараз помандруємо наступний колір шукати, та потрібно тільки загадку відгадати.

Краса землі безмежна, чарівна

Буяє зелень соковита. Молода

Цей колір всюди є: у квітці, у гіллі

У літа, Осені, а особливо, навесні(зелений)-слайд

Дитина: Багато дивного є в цьому світі

І все це створене, щоб жити

Радій всьому живому ти

Світ всім серденьком люби

Пісня-соло «Мій рідний край»

М.к. Світнаш,дійсно,кольоровий

Дивовижний і чудовий

Та хочу ще розповісти вам казку

Ви послухайте будь-ласка

Не про Ріпку. Не про лева

Про небесну королеву

На хмариночках пухких(слайд)

Серед підданих своїх

Королева хазяйнує

Справедливо всім керує

Робить все вона чудово

Має посмішку казкову

І у цей чудовий час

Завітала і до нас.(під ніжну музику заходить небесна королева у блакитній сукні)

Небесна королева: Дорогі мої малята

Рада вас я привітати

І від свого королівства

Миру, дружби побажати

Дит. В блакитному небі пташки літають

В блакитному небі сонечко сяє

Хмаринка пливе і дощик іде

І різні дива там бувають

Небесна королева:Та ще не можу не сказати

Про колір синій я, малята

Колір моря, колір мрій

Барву радісних подій

Дит. Ми чули, що у вашім царстві( слайд)

Живе чарівна пташка щастя

Синій колір вона має

удачі кожному бажає

Королева: Є диво-птах в моїх краях

Його напевне знаю я

І того, хто його зустріне

Щаслива доля не покине

Пісня «Птаха щастя»

Небесна королева: Коли до вас я поспішала

Яскраві стрічки назбирала

Це природи кольори

Подарунок дітворі

( під музику роздає дітям стрічки для таночку)

Дит. Із вітерцем привітним кружляю у танку

На струнах сонячних складу мелодію дзвінку

Візьму з веселки кольори

Все розфарбую я

Хай барвами яскравими цвіте моя земля!

Музично-танцювальна композиція «Подивись на небо»

( на останній приспів двоє дітей малюють на мольберті)

Муз.кер. Ось зібрались разом всі

Різнобарвні кольори( звертаю увагу на творчу роботу дітей)

Дійсно, хочеться, щоб наша єдина Україна була сонячна, тепла і кольорова . Звертання до гостей, побажання.( під музику діти виходять із зали)

/Files/images/DSCF2964.JPG

Осінні свята

/Files/images/DSCF2879.JPG

День дошкілля

/Files/images/DSC_2404.JPG/Files/images/DSC_2379.JPG/Files/images/DSC_2365.JPG

/Files/images/vipuskniy_bal/DSCF2046.JPG/Files/images/DSCF2052.JPG/Files/images/DSCF2079.JPG/Files/images/DSCF2070.JPG/Files/images/DSCF2108.JPG

Українські вечорниці

/Files/images/DSC_3110.JPG/Files/images/DSC_3059.JPG

/Files/images/DSC_3155.JPG

/Files/images/DSC_3104.JPG/Files/images/DSC_3177.JPG

/Files/images/DSCF0269.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 846